Öka din försäljning och förenkla för dig och din kund

En helhetslösning byggd för Horeca istället för ett lapptäcke av system från andra branscher anpassade efter livsmedelsindustrins behov och krav. 

Vi hjälper leverantörer och grossister att effektivisera orderflöden, produktinformation och harmonisera olika försäljningskanaler. Gör som många av era branschkollegor och låt oss bli växellådan i er verksamhet. Branschanpassad funktionalitet till en bråkdel av kostnaden.


Integrationer



Några av våra kunder


AI-drivna arbetsflöden

Effektivisera din verksamhet genom AI

  • Våra AI-drivna flöden tar hand om tidskrävande och repetitiva uppgifter - genom att automatisera era processer minskar risken för fel, samtidigt som arbetsflödet blir både snabbare och mer exakt. Frigör värdefull tid för dig att fokusera på kärnverksamheten och bidrar till ökad effektivitet och produktivitet inom hela organisationen.

  • Få full kontroll över dina kreditflöden och säkerställ säkra affärstransaktioner med vår AI-drivna plattform. Systemet verifierar bl.a. automatiskt kundens kreditvärdighet och betalningshistorik innan en order godkänns, vilket minskar risken för kreditförluster.

  • Säkerställ att alla lagkrav efterlevs - utan manuell inblandning. Vår plattform kontrollerar att komplexa lagar och regler hanteras korrekt, som alkoholskatt och livsmedelsregleringar. Genom att få djupare insikt i din verksamhet kan du fatta mer välgrundade beslut, vilket förbättrar både lönsamheten och effektiviteten.

E-commerce

Branschanpassad B2B E-commerce

  • En e-handel anpassad till moderna köpbeteenden som optimerar orderflödet. Kunden kan se lagersaldo, aktuella priser och leveransdagar, vilket minskar risken för felbeställningar och förenklar köpresan. Tillsammans med nyhetsbrev och banners stärks lansering av nyheter och kampanjer.

  • Kunder även utanför befintliga säljdistrikt kan själva upptäcka och lägga order på ert sortiment vilket frigör säljtid för nykundsbearbetning. Konverterar digital marknadsföring direkt till försäljning.

  • Automatiserar processer och synkroniserar lagersaldon, leveranser och priser för att minimera administration och fel.

Användarvänligt OMS via dator, smartphone eller tablet

OMS-system

  • Inkl. automatiserad order- och logistik-hantering med track’n trace, kundregister, hantering av priser, kampanjer, rabatter och reklamationer samt fakturering med kontroll av kreditvärdighet och eventuella tillstånd. Integrerat mot affärs-/bokföringssystem behöver du inga andra system för att hantera hela affären*

  • T.ex. spårbarhet/batchsstyrning, bäst före datum, sortimentslistor, pris och rabattstrukturer, EMCS och rapportering.

  • Dashboard som ger ögonblicksbild av affären och larmar vi avvikelser som t.ex. produkter i lager med kort datum. Rapporter som följer upp verksamheten och identifierar förändringar i kundens inköpsmönster och efterfrågan.

*Ej stöd för bokföring och styrning av produktion och lager men har integration mot många av de vanligaste VMS- och affärs-systemen

PIM-system

Förenkla och samla din produktdata

  • Bilder, beskrivningar, innehållsförteckningar m.m. samlat på en och samma plats.

  • Befintliga kopplingar mot branschens standardsystem inkl. t.ex. Validoo, Dabas, Stockfiller, Qvanti och N-Shift.

  • Standardiserade datafält anpassade per produktkategori gör uppdatering av information eller t.ex. publicering på andra plattformar som t.ex. e-handel och inköpsverktyg enkel och intuitiv.

Boka kostnadsfri demo

Vill du veta mer om hur vår plattform fungerar? Nu kan du boka en kostnadsfri demo med våra säljare som kommer själva från branschen.

Det är enkelt att komma igång och tillsammans ser vi över vilken lösning som passar just ditt företag bäst.